Spring naar content

"*" geeft vereiste velden aan

Waarover kunt u een klacht indienen?

  • De persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders.
  • Het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie.
  • Het niet reageren op vragen.

Opmerkingen en/of klachten over de openbare ruimte, zoals een losse stoeptegel of kapotte lantaarnpaal kunt u melden via het meldpunt schade en ongemak. Ben u het niet eens over een besluit van het college dan kunt u een bezwaar indienen. Hiervoor hebben we een bezwaarschriften-procedure.

Heeft u een klacht over een medewerker of team van Hollands Kroon?*
Wij werken niet met afdelingen maar met teams.
Namens wie dient u een klacht in?*
U kunt uw klacht indienen door middel van een Fixi melding.

Klachtgegevens

Hidden
Datum gebeurtenis*
U kunt ook data aangeven
Geef in uw eigen woorden een omschrijving van de klacht.

Persoonsgegevens

Adresgegevens

Contactgegevens

E-mail*
Vul uw e-mailadres in. We vragen u om dit twee keer te doen. Zo weten we zeker dat u de bevestiging op het juiste e-mailadres ontvangt.
Meer weten over hoe de gemeente omgaat met de registratie van uw persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.