Spring naar content

Klacht indienen

  • Waarover kunt u een klacht indienen?

    • De persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders.
    • Het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie.
    • Het niet reageren op vragen.

    Opmerkingen en/of klachten over de openbare ruimte, zoals een losse stoeptegel of kapotte lantaarnpaal kunt u melden via het meldpunt schade en ongemak. Ben u het niet eens over een besluit van het college dan kunt u een bezwaar indienen. Hiervoor hebben we een bezwaarschriften-procedure.

  • Wij werken niet met afdelingen maar met teams.
  • U kunt uw klacht indienen door middel van een Fixi melding.
  • Klachtgegevens

  • Persoonsgegevens

  • Adresgegevens

  • Contactgegevens

  • Vul uw e-mailadres in. We vragen u om dit twee keer te doen. Zo weten we zeker dat u de bevestiging op het juiste e-mailadres ontvangt.
  • Meer weten over hoe de gemeente omgaat met de registratie van uw persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.