Spring naar content

"*" geeft vereiste velden aan

Bedrijfsgegevens

alleen invullen als u E-herkenning heeft gebruikt.

Persoonsgegevens

Adresgegevens

Contactgegevens

E-mail*
Vul uw e-mailadres in. We vragen u om dit twee keer te doen. Zo weten we zeker dat u de bevestiging op het juiste e-mailadres ontvangt.

Gegevens over uw verzoek

Beschrijf zo duidelijk mogelijk op welke bestuurlijke aangelegenheid uw informatieverzoek betrekking heeft.
Beschrijf zo duidelijk mogelijk welke informatie, neergelegd in documenten, u wilt ontvangen voor hergebruik. Is deze ruimte niet groot genoeg om uw verzoek toe te lichten ? Voeg dan nog een document toe waarin u het verzoek nader beschrijft. Dit kunt u doen onder het kopje ‘Bestand(en) uploaden’.

De gemeente verstrekt de informatie digitaal. Dat is gratis. Als u informatie op papier wilt, moet u dat hieronder aangeven. Dat kost geld.

  • minder dan 6 kopieën: € 0,00
  • 6 tot 13 kopieën: € 4,50
  • 14 of meer kopieën: € 0,35 per kopie
Gaat u akkoord dat de documenten per e-mail verzonden worden?*
U kunt 7 bestanden van 9 MB naar dit veld uploaden.. Vul een goede omschrijving in van elk document dat u meestuurt.
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: gif, jpg, png, txt, pdf, doc, docx, jpeg, heic, Max. bestandsgrootte: 9 MB, Max. aantal bestanden: 7.
    Meer weten over hoe de gemeente omgaat met de registratie van uw persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.